تیم دارایی اراک به دلیل شانه خالی کردن یک مسئول از وعده خود منحل شد
به گزارش هزار تو و به نقل از عطر یاس:مدیرعامل تیم فوتبال دارایی اراک(علیرضا دهشمند) پس از انصراف این تیم از مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال کشور، دلیل این انصراف را عدم حمایت یکی از فعالان سیاسی استان اعلام کرد و افزود: متاسفانه تیم دارایی به دلیل کمبود بودجه و عدم حمایت معنوی مسئولان از مسابقات لیگ دسته سوم کشور انصراف داد.وی ادامه داد: یکی از فعالان سیاسی استان در اوایل فصل وعده داده بود از تیم دارایی حمایت کند. ولی هنگامی که این تیم نیاز به حمایت وی داشت، از وعده خود شانه خالی کرده و این امرمنجر به انحلال تیم منحل شد
+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و هشتم دی ۱۳۹۰ ساعت توسط صرفاً جهت اطلاع اراک
|